Przejdź na nową stronę: olazplecakiem.pl

Przejdź na nową stronę: olazplecakiem.pl

adahsdkashdkas

DZIEŃ 10 - z Tajlandii do Laosu

O mały włos, a bym zaspała. Na szczęście obudził mnie mój przyjaciel z zeszłej nocy. Zanim pomyślicie bóg wie co, to wczoraj  moim przyjacielem został gekon, który wydaje dźwięki podobne do kwakania. Ja jednak polubiłam za zjadanie wszelkiego rodzaju robactwa. 
Śniadanie zjadłyśmy w naszym guesthousie. Aga zajadała się naleśnikami z owocami, miodem i czekoladą (czyli oddawała się całkowitej rozpuście), a ja zamówiłam sobie tajskie śniadanie, które okazało się prawie obiadem, bo składało się z zupy warzyw i omletu.


nasza restauracja

naleśnik


Po śniadaniu właścicielka pensjonatu (przesympatyczna uśmiechnięta Tajka) odwiozła nas na granicę. Tam odprawiłyśmy się po stronie tajskiej, następnie łódką przepłynęłyśmy Mekong, potem trzeba było odprawić się po stronie Laoskiej. 
Odprawa polegała na wypełnieniu wniosku wizowego, przekazaniu jednego zdjęcia i zapłaceniu 31$. 
Następnie już w Laosie kopiłyśmy bilet na slow boat (900 BHT), zrobiłyśmy male zakupy i, jak pozostali backpakersi zostałyśmy zaokrętowani. Cała podróż trwała ponad 6h. Nuuuuuda. Fakt, ze widoki przepiękne, ale ileż można patrzeć na wodę.  Na łodzi dominowali angole, ale były tez inne nacje. I jak to wśród młodych ludzi, bez jakiegokolwiek nadzoru, piwo lalo się strumieniami i jarało się nie tylko papierosy. Ogólnie głośna zabawa na całego. My z Aga zachowywałyśmy się grzecznie i przykładnie czyli trochę kimałyśmy, rozmawiałyśmy, a Aga z pasja próbowała rozładować mi komórkę grając w gierkę.




A teraz jesteśmy już po obiedzie i pomału szykujemy się do snu. Jutro dalsza cześć drogi do Luang Prabang i znowu slow boat. Czyli ciąg dalszy nuuuuudy.

w łodzi

 takie widoki mieliśmy podczas płynięcia


 nasz łódź

rybak

sieci rybackie

Aga uczy robić zdjęcia małą  Laotankę


idź do:
DZIEŃ 10 - z Tajlandii do Laosu DZIEŃ 10 - z Tajlandii do Laosu Reviewed by olazplecakiem on 08:02:00 Rating: 5

Brak komentarzy:

Home Ads

Autor obrazów motywu: Sookhee Lee. Obsługiwane przez usługę Blogger.