Przejdź na nową stronę: olazplecakiem.pl

Przejdź na nową stronę: olazplecakiem.pl

adahsdkashdkas

POCZTÓWKA Z LAOSU, POCZTÓWKA Z KAMBODŻY

I ponownie ruszam z akcją POCZTÓWKA Z...  I znowu Azja. Tym razem Laos i Kambodża. Tym razem akcja trwa do 10 lipca.

ZMIANA ZASAD!

Krótkie przypomnienie na czym polega akcja. Do pierwszych 5 osób, które wpłacą przynajmniej 30 zł na fundacje z listy, która znajduje się na dole postu wyślę pocztówkę z Laosu lub Kambodży lub przywiozę tej osobie magnez na lodówkę.
Pocztówki będę wysyłać w połowie lipca, a magnesy dopiero po powrocie do Polski czyli na początku sierpnia.




Zatem krótko, co należy zrobić:
1. Wpłacić pieniądze, minimum 30 zł (można więcej) na organizację zajmującą się przyrodą/zwierzętami (lista na dole wpisu).
2. Przesłać na mój adres: alektaskin@gmail.com dowód wpłaty. WAŻNE: liczy się kolejność wysłania dowodu wpłaty, a nie zgłoszenie chęci wpłaty na FB
3. W emailu podajecie co chcecie dostać (pocztówkę czy magnes) oraz z jakiego kraju (do wyboru Laos lub Kambodża).




WAŻNE: Pieniądze nie wpłacacie na moje konto! Nie mam z tego żadnych korzyści finansowych! I ilość pocztówek ograniczona do 5 sztuk :)


takie pocztówki i magnesy wysyłałam rok temu


Skąd taki pomysł? Chcę Was zachęcić do pomagania. Może komuś się to podoba i zdecyduje się na stały przelew? Czasami te 10 zł miesięcznie nie odczujemy, a ziarnko do ziarnka...


Zapraszam wszystkich do pomagania :)


Moje propozycje organizacji, którym można wpłacić pieniążki.


1. Miejskie Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt w Opolu BANK MILLENNIUM S.A.
Nr konta 73 1160 2202 0000 0002 1542 4656 Koniecznie z dopiskiem „Darowizna na Schronisko”
http://schroniskowopolu.pl/


2. Fundacja Fioletowy Pies Bank Credit Agricole 96 1940 1076 3046 8481 0000 0000 z dopiskiem "darowizna"
http://www.fioletowypies.pl/


3. Fundacja Centaurus (fundacja, która działa na rzecz zwierząt, uratowała wiele koni przed rzeźnią) ul. Borelowskiego 53/2 51-678 Wrocław Konto PKO BP 15 1020 5226 0000 6002 0220 0350
https://centaurus.org.pl/


4. WWF Polska https://pomagam.wwf.pl/

5. Fundacja Chata Zwierzaka – Domowe Miejsce Opieki Dla Starszych i Schorowanych zwierząt. Konto Fundacja Ochrony Zwierząt "Chata Zwierzaka" Bank zachodni WBK 16 1090 1841 0000 0001 2060 7641


Pewnie dziwi Was, że większość tych fundacji pomaga psom. No cóż... mam psa (owczarka niemieckiego) i kocham psy :)





POCZTÓWKA Z LAOSU, POCZTÓWKA Z KAMBODŻY POCZTÓWKA Z LAOSU, POCZTÓWKA Z KAMBODŻY Reviewed by olazplecakiem on 13:42:00 Rating: 5

15 komentarzy:

  1. a ile już osób się zgłosiło? chciałabym pocztówkę z laosu i kambodży i przeleję 20 zł.

    OdpowiedzUsuń
  2. to ja się zgłaszam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie zgłoszenie nie wystarczy :)

      Usuń
    2. ok napisałam priv na fb :) i przelałam 20 zł. jak przyjdzie potwierdzenie to prześlę :)))

      Usuń
    3. Wpłacić pieniądze, minimum 30 zł ...

      Usuń
  3. Są jeszcze szanse na załapanie się do pierwszej 5? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Same dobre cele! Jak się cieszę, że mobilizujesz do dbania o przyrodę. Ja nie mogę patrzeć jak niektórzy niszczą planetę, faunę, nie zważają na zwierzęta... To najpiękniejsze i najcenniejsze co mamy. Cały czas śledzę działania WWF i schronisk w okolicy Wawy. Super akcja, podnosi na duchu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa inicjatywa :-) Zwierzątkom na pewno przyda się każdy grosz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa inicjatywa. Zawsze wiedziałam, że podróżnicy to wrażliwi ludzie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Warto pomagać! bardzo dobra inicjatywa!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pocztówki są już u mnie, cudowne! Dziękuję i mam nadzieję, że podróż się udała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podobają :)
      A podróż się udała, wkrótce napisze relację :)

      Usuń
  9. Również otrzymałam dwie kartki z ubiegłym tygodniu ;) są piękne, znaczki cudo! bardzo dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Home Ads

Autor obrazów motywu: Sookhee Lee. Obsługiwane przez usługę Blogger.